И какво става в края на краищата -някой ще каже ли нещо по въпроса с "дупка с резба" от снимката ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дебитомер- къде ?Новобранеца разбра всичко!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от krasy kИ какво става в края на краищата -някой ще каже ли нещо по въпроса с "дупка с резба" от снимката ?
Нищо не липсва,там няма нищоsigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
...пак ше ми скарат, че се изказвам неподготвен, ама според мен е монтажен отвор за кука, халка или друго приспособление за окачване на двигателя при демонтаж и монтаж
Забележка: Не е задължително да ми вярвате, ако мислите, че ще ви навреди !
Comment
-
Първоначално публикувано от samara...пак ше ми скарат, че се изказвам неподготвен, ама според мен е монтажен отвор за кука, халка или друго приспособление за окачване на двигателя при демонтаж и монтаж
Забележка: Не е задължително да ми вярвате, ако мислите, че ще ви навреди !подготвените няма да отговорят - това е финансова загуба за тях
И е напълно разбираемо
Comment
-
Първоначално публикувано от slav40Първоначално публикувано от samara...пак ше ми скарат, че се изказвам неподготвен, ама според мен е монтажен отвор за кука, халка или друго приспособление за окачване на двигателя при демонтаж и монтаж
Забележка: Не е задължително да ми вярвате, ако мислите, че ще ви навреди !подготвените няма да отговорят - това е финансова загуба за тях
И е напълно разбираемо0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
...само ако ми позволите, тоя синдром се наблюдава повсеместно по форумите, старите пушки се сърдят на глупостите на новобранците
...а новобранците се сърдят, дето не им обръщат внимание ...и това се повтаря на циклични кризи, достига определен максимум, много хора се отказват, после нещата се упокояват и така до новата криза
...ама все пак това са форуми, тоест свободно място за изказване на всякакви мнения, отговарящи на определени правила разбира се
П.П...бобо, извинявай ...след добрите неща, които четем за професионализма ти, надявам се да се шегуваш
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от slav40Първоначално публикувано от samara...пак ше ми скарат, че се изказвам неподготвен, ама според мен е монтажен отвор за кука, халка или друго приспособление за окачване на двигателя при демонтаж и монтаж
Забележка: Не е задължително да ми вярвате, ако мислите, че ще ви навреди !подготвените няма да отговорят - това е финансова загуба за тях
И е напълно разбираемоНали уж целта е да се помогне на тези,които имат нужда,а това е много по вероятно да стане със съвет от някой наистина компетентен отколкото с налучкване
155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от slav40Първоначално публикувано от samara...пак ше ми скарат, че се изказвам неподготвен, ама според мен е монтажен отвор за кука, халка или друго приспособление за окачване на двигателя при демонтаж и монтаж
Забележка: Не е задължително да ми вярвате, ако мислите, че ще ви навреди !подготвените няма да отговорят - това е финансова загуба за тях
И е напълно разбираемо
Идеята ми беше ,че за без пари сериозни проблеми не се решават!
Дано бездарните малоумници си вземат поука и не дават/пускат глупави мнения ...... а ми да си ходят по сервизите да им вземат парите и те да не знаят за какво,защото са заети да изкарват пари за семействата си,чрез занимание доста по-странично от поправянето на автомобилите! Успех и без излишни нерви !
Малко бързам и може да ми е несвързан поста,но надям се да ми простите пропуските ..........
Comment
-
...пак не разбрах кво да правя, да ходя или да не ходя
...за 15 години със самарата съм ходил два пъти на майстор, а съм я развалял и събирал цялата няколко пъти сам
...да уточня и двата пъти бях адски недоволен от сервизите, ама монтажа беше условие в гаранцията на амортисьори и съединител
П.П...за диагностиката ясно, макар че бараме и компютри, така че
П.П.2...вече съм стар и ме мързи, така че може да взема да храня и майсторите
Comment
-
Първоначално публикувано от samara...пак не разбрах кво да правя, да ходя или да не ходя
...за 15 години със самарата съм ходил два пъти на майстор, а съм я развалял и събирал цялата няколко пъти сам
...да уточня и двата пъти бях адски недоволен от сервизите, ама монтажа беше условие в гаранцията на амортисьори и съединител
П.П...за диагностиката ясно, макар че бараме и компютри, така че
П.П.2...вече съм стар и ме мързи, така че може да взема да храня и майсторите
Е колко си стар .... та те мързи?!?!
Аз засега съм доволен от "майсторите" при които ходя
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от NovachevДебитомерите са едни и същи на бензина и дизела. Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка,( ще ти светне дюзата на таблото) колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа, при бензиновите с MOTRONIC инжекцията ако грешката не се появи при следващите 20 стартирания на мотора се изтрива, но при дизела не знам как е .
Това съм го пробвал на един Фиат мареа 1,9 JTD , имаше същите симптоми като твоята оказа се дебитомер. След смяната всичко си е наред.
Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка - Вярно
колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа - Вярно
Не разбрах тука къде е това "много неподготвен"?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от boПървоначално публикувано от BoboПървоначално публикувано от NovachevДебитомерите са едни и същи на бензина и дизела. Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка,( ще ти светне дюзата на таблото) колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа, при бензиновите с MOTRONIC инжекцията ако грешката не се появи при следващите 20 стартирания на мотора се изтрива, но при дизела не знам как е .
Това съм го пробвал на един Фиат мареа 1,9 JTD , имаше същите симптоми като твоята оказа се дебитомер. След смяната всичко си е наред.
Може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера и да пробваш как върви колата и откачен дебитомер но така компа ще запише грешка - Вярно
колата може да вземе да върви по добре но разхода може да се вдигне. А кото закачиш отново дебитомера лампата ще изгасне но грешката остава записана в паметта на компа - Вярно
Не разбрах тука къде е това "много неподготвен"?sigpic
=== 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 ===
If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Comment
Comment